דר' סיגל אופנהיים שחר

דר'
דר' סיגל אופנהיים שחר
שעות קבלה: 

מחקר

תחומי מחקר: 
  • חיזוק ופיתוח חוללות עצמית במסגרת תהליכי למידה והכשרה
  • פדגוגיה פמיניסטית
  • לימודי נערות, נערות החיות בהצטלבות של מיקומי שוליים
  • הוראה של מתודולוגיות איכותניות
  • הנחיית קובצות צוותים ותהליכים

קורות חיים

קורות חיים: 

פרסומים

פרק בספר

Oppenhaim-shachar, S. (2017) 'Why becoming a "Good men", is a feminist issue', in ".” Ed, G. Bonifacio, Gender, Feminism and Global Cross-cultural Connections: International and Interdisciplinary Perspectives, England: Emerald Press. 237-250

מאמרים

אופנהיים- שחר, ס. (2018) מ"נא לגעת" ל"נא לדעת": מעקב אחר עבודת גבולות ביחס למושג "גבר גבר" בקרב צעירים בקהילת פיק-אפ. מגמות. נב (2) 45-76.

אופנהיים- שחר, ס.( 2016) "את אולי שחורה אבל לא שחורה כמוני", השוואה בין אופני 'עשיית זהות' אתנית בקרב נערות מאוכלוסיות מתויגות כדרך להדוף או להיעתר לתהליכי התערבות של הנגשת תמיכה, לקראת עתיד תעסוקתי אופטימי. סוציולוגיה ישראלית. יז 2, 7-28.

אופנהיים שחר ס' ובנימין א' (2016) הימנעות ומשמעויותיה בקרב נערות מאוכלוסיות מתויגות. מפגש, כ"ד 43 . 39-57.

אופנהיים שחר ס' (2017) והכי חשוב חברים תמיד תזכרו להעיף הצידה את כל מה שמפריע לכם "לסגור עסקה", כיצד שפת הפיק אפ מקדמת תרבות אונס. עיונים בשפה וחברה, 10 (2) 53-71

Oppenhaim-shachar, S. (2017) Pedagogical Credo Based on Feminist Pedagogy as a Way to Voice Personal Identities.  In Educating for change -The European Conference on Education, Organised by The International Academic Forum- IAFOR, ISSN: 2188-1162. 129-137

Oppenhaim-shachar, S, (2017) “…How am I going to pass this ‘audition’?” Under what conditions can second-generation Israeli Ethiopian immigrant adolescent girls, respond to a dialogue inviting them to promote their occupational aspirations? Gender & Education. DOI: 10.1080/09540253.2017.1406899

Oppenhaim-shachar, S. & Benjamin, O. (2016) Adolescent Girls' connectivity in an Occupational-Efficacy Workshop: Understanding Avoidance. Woman’s Studies International Forum 57 38-47